click this to be awesome person

Wednesday, 13 May 2015

[LABEL] Muhammad Darwisy Wardrobe's

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera

Macam biasa lah kalau dah kemaruk buat sesuatu tu
akan terus "bercinta" dengan aktiviti tersebut.
Buat label untuk rak / almari terbuka untuk anak.
Insya'Allah balik ni kalau berkesempatan dan
diizinkan Allah nak mengemas dan menyusun atur balik
kedudukan rak / almari dak kenit tu.
Jenuh lah dapat ibu macam ni asyik mengalih je kerjanya.
Hahaha. Tapi xpe alih-alih pun ada label senang nak cari.







Akan Iza update jika projek dah selesai ye.
Doakan lah semoga kerajinan ini sentiasa di hati.
Hehehehe. 


**Terima Kasih Kerana Membaca**

^izzah_nhkm^

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails