click this to be awesome person

Wednesday, 20 May 2015

Gelagat Muhammad Aniq Amsyar "Buli" Muhammad Darwisy

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera

Semalam pergi rumah adik ipar sebab mak mertua ada di sana,
mak Iza pula ada kat rumah DSQ so bawa jalan umah adik ipar sekali.
Kelakar tengok video gelagat dua sepupu ni.
Memang Muhammad Darwisy ni jenis tak pandai melawan lah,
kat taska pun macam ni lah agaknya patutlah kena gigit.
Aniq Amsyar yang umur 5 bulan pun dak kenit ni kena buli.
Hehehe. Alahai anak ibu.

video

Muhammad Aniq Amsyar 5 bulan
VS
Muhammad Darwisy 15 bulan.
Diorang ni sebaya bezanya Muhammad Darwisy
awal tahun 2014, Muhammad Aniq Amsyar hujung tahun 2014


**Terima Kasih Kerana Membaca**

^izzah_nhkm^

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails