click this to be awesome person

Wednesday, 8 April 2015

1st Phone Conversation With Darwisy

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera


Adat lah kalau ibu berjauhan dengan anak mesti
emosi naik turun. Hahahaha. Sampai my yayang pun
terjebak sama. Semalam balik keje pun terikut jalan
rutin nak ke taska Darwisy walhal Darwisy x ke taska minggu ni.
Patah balik ikut jalan nak balik rumah.
Sampai je rumah macam kosong, lagi kelakar
my yayang buat lawak panggil

"adik.....meh kat abah meh!"

T_T arghhhhh, emosi betul ibu ngan abah bila Darwisy
takde dekat rumah. Rumah pun ibu tak kemas, biar je mainan
yang Darwisy main bersepah kat TV hall.
Pastu malam tadi my yayang ajak keluar tengok movie
dah lama x layan wayang kan, Iza tak semangat langsung.
Macam pelik je kalau keluar berdua anak takde.

Then call mak Iza nak cakap ngan Darwisy.
Lama jugak nak tunggu dak kenit tu bersuara.
Jenuh ibu buat suara kartun pororo lah, 
nyanyi lah apalah sket pun x bersuara.
Sampailaaa terjadi perbualan di bawah ni.



Pandai pulak panggil ibu (bu..bu..) kalau tak panggil ummi la,
mama lah...then baru cakap kejap dah 
sudah (cuuuuudahhhh..) terus bagi flying kiss
"muahhh". Dah tak cakap lepas tu,
nenek die kata die dah pegi main kat depan TV. T_T
Darwisy x rindu ibu ngan abah ke?
Uwaaaa...Cepatlah hari Jumaat tak sabar nak balik Gombak
jumpa dak kenit main peluk2 cium2 die.


**Terima Kasih Kerana Membaca**

^izzah_nhkm^

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails