click this to be awesome person

Monday, 24 November 2014

[Video] Pelbagai Ragam Muhammad Darwisy

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Lagi beberapa bulan Darwisy nak genap 1 tahun.
Betapa pantas waktu berlalu.
Iza nak abadikan segala gambar / video
dalam blog ni sebab momen2 ni amat berharga.
Esok kalau Darwisy dah besar leh tengok.
Pastu kalau Darwisy dapat adik gegirl 
pun nak buat benda yang sama ^_^

video

Memang anak abah sungguh.
Ibu buat banyak kali mcm abah buat die senyum je.
Kalau abah buat mengekek gelaknya T_T



video

Abah solat die elok je tak mengacau sgt.
Bila ibu solat habis sejadah ibu jadi roti canai.
Pastu dok tarik2 kain telekung ibu.


video

Ni yang terbaru dah berjaya memanjat / memapah
kat katil kami. Walhal tinggi jugak lah katil
ni berbanding katil di bilik tetamu.
Jangan terlentang ke belakang sudah lah ye syg.
Moga membesar dgn penuh kasih syg Allah
dan juga ibu/abah. Amin.

**Terima Kasih Kerana Membaca**

^izzah_nhkm^



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails