click this to be awesome person

Wednesday, 1 October 2014

Menghitung Hari

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera

Iza ni dah macam orang nak meroyan pun ada dah ni.
Hahahaha. Tapi mintak dijauhkan lah penyakit meroyan tu hendaknya.
Benarlah kasih ibu sampai ke akhir hayat.
Baru berenggang ngan anak x sampai seminggu
dah rasa tak keruan dah.
Cepatlah hari Sabtu, mak tok 
dan mak ngah datang rumah Ibu anta Muhammad Darwisy.
Ibu rindu nak main ngan kamu sayang.
Nak tengok keletah kamu yang macam2 tu.
Nak dengar bebelan kamu yang pelik2 tu.
Nak peluk kamu, sayang kamu.
Semualah.


Sama tak muka Muhammad Darwisy ngan ibu?
Abah, sila jeles.
Hihihihi.
Ku akui wajah semakin dimamah usia.
Bertambah pula kurang gemar mencalit alat solek di
wajah. Betapa kusam dan tak bermaya betul muka.
Harus telan supplement Shaklee banyak2 bagi 
glowing muka. Eh, promosi pulak. Hiks!

**Terima Kasih Kerana Membaca**

^izzah_nhkm^


2 comments:

  1. btul.. mkin berusia... wajah makin tak berseri.. kena la rajin amik supliment

    entry terkini...What inside IKON connaught

    ReplyDelete
  2. > Allene.

    itulah kan. kena konsisten makan supplement if tak hasilnya pun suam2 kuku. ekekek :p

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails