click this to be awesome person

Wednesday, 13 August 2014

Happy Birthday Sayang!

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Hari ni 13 Ogos 2014 merupakan hari ulang tahun kelahiran my yayang yang ke....tet! hehe. rahsia kot. Tak ada suprise2 pun dari Iza sebabnya tersangatlah sibuk dengan komitmen yang macam-macam. Ni baru sudah mengacarakan majlis jamuan hari raya opis. Sabtu ni nak buat makan2 sempena hari raya kat rumah Iza khas utk keluarga sebelah mak Iza so alang2 tu boleh lah meraikan sekali hari ulang tahun kelahiran insan tersayang Iza ni hah. Ucapan Iza buat suami tersayang semoga dengan bertambahnya usia bertambah jua lah amalan dan menjadi hamba Allah yang lebih taat hendaknya. Tak lupa juga semoga menjadi anak yang soleh buat arwah abah, mak, menjadi suami yang soleh buat diri Iza dan abah yang soleh buat Muhammad Darwisy. U will always in my heart.



Happy birthday sayang!

**Terima Kasih Kerana Membaca**

^izzah_nhkm^

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails