click this to be awesome person

Tuesday, 8 July 2014

Muhammad Darwisy dan Kasut Pertamanya

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Dalam sibuk nak buat macam2 persiapan raya,
walau takde lah beriya sgt nak beraya.
Hehehehe. Cuma tahun beraya penuh keseriannya
sebab ada si kecik. Harap Darwisy tak delah
nak meragam sgt bile pergi beraya rumah orang.
Baju Darwisy Iza x beli pun lagi,
baju die sebelum2 ni ada gak beli tapi
jarang pakai sebab sekadar pakai baju
basahan harian ke rumah pengasuh tu jela.
Ingat nanti nak g butik anakku kat Giant Nilai sebab 
boleh tahan harganya lepas sale, murah banyak.
Ada gak lah yang dah berkenan kat hati.


Sebelum kita beli baju kita beli kasut dulu
ye sebab ibu dah tak sabar nak tengok Darwisy bergaya
dengan kasut baru. Kasut pertama pulak tu.
Kasut yang bonda Hajar bagi tu umur setahun lebih
baru Darwisy boleh pakai.
Abah kata macam kasut boot bola.
Hahaha. Masa hari pakai baju bola saja ibu
test kan Darwisy pakai kasut ni,
siap stokin pun corak bola.
Elok pulak kaki posing gini cepat je ibu snap gambar.

**Terima Kasih Kerana Membaca**

^izzah_nhkm^


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails