click this to be awesome person

Wednesday, 18 June 2014

Promosi Vitamin E Shaklee

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera

Hari ni nak share tentang
promosi Shaklee yang berlangsung
sepanjang bulan Jun 2014.
Macam biasa setiap kali
promosi kalau beli 6 unit
akan dapat percuma 1 unit.
So dah jimat banyak kat situ ye.
Boleh beli dan kongsi 
satu keluarga.
Ada yang tanya
apa keperluan sebenarnya Vitamin E ni?
Setahu mereka di luar
sana Vitamin E ni
supplement untuk tenaga lelaki
dan kesuburan lelaki je.
Boleh ke perempuan makan?
Hah. Meh nak cte sket.



Ni salah satu info atau fakta
yang Iza dapat dari majalah.
Tak ingat majalah mana
sebab share dari kawan.
Ternyata Vitamin E penting untuk 
perkembangan tulang dan juga 
menyuburkan pertumubuhan rambut.
So kalau sesiapa yang rambut
kerap gugur pabila
sikat je rambut gugur macam
pesakit leukemia tu boleh ambil ni.

Bukan itu sahaja korang,
Vitamin E ni untuk 
korang kekal awet muda,
mencantikkan kulit
terutama kalau jenis kulit
yang berminyak dan berjerawat.
Ambil je 1 biji softgel Vitamin E 
ni sekali sehari selepas lunch / dinner.
Ada 120 bj semuanya
so mampu bertahan 4 bulan lamanya.
Selain itu juga ianya untuk
tenaga dan kesuburan lelaki. 
Sebab itulah Vitamin E Shaklee
ni digelar Vitamin cinta.
Hiks! 

Vitamin E ni juga korang boleh
jadikan sebagai masker muka tau.
Nak tahu?
atau
Korang nak beli pada
harga ahli?
Jom hubungi Iza.

Nurizzahmajif Supplement
016.778.6490 | 927641
Pengedar Sah Shaklee Anda

**Terima Kasih Kerana Membaca**

^izzah_nhkm^

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails