click this to be awesome person

Friday, 20 June 2014

Pas Kerja Baru

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Memandangkan Iza dah sebulan lebih bertukar
tapi pas keje masih lagi tak tukar
so hari ni baru berkesempatan nak tukar.
Itu pun disebabkan bos baru masuk lapor diri
kat sini dah alang2 tu buat sekali.


Sedih pas lama kena pulang balik sebab pas lama
gambar bajet comel. Bajet cun. Hahahaha.
Sebab gambar amek kat kedai so sebelum shoot
dok touch up 10 inci. Hehehehe.


Yang ni pas baru muka memang jangan komen pape tau.
Korang diam je. Hahaha. Ni gambar hari ni
amek tadi on-the-spot kat bahagian buat pas.
Redha je lah ek, kena sedar diri lah bahawa
paras rupa berubah mengikut umur. Ayat sedapkan hati.
Hahahaha. Pas baru ni hanya boleh akses untuk 
blok B3 shj. So kalau dalam kompleks B JPM ni
ada banyak blok. Kalau bertukar lain blok kena
wajib pulang pas lama dan buat pas baru.
So jangan ingkar perintah.
sekian laporan dari puan Nurizzah.
Nama pun nak letak nama glamor. Hiks.

**Terima Kasih Kerana Membaca**

^izzah_nhkm^


2 comments:

  1. > Mona Lea
    hamboii. tang tandatangan gak yg diminatnya.hehehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails