click this to be awesome person

Friday, 16 May 2014

Majlis Aqiqah & Kesyukuran MDA

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Keadaan skrg agak genting
sebab nya kenduri hujung minggu ni
tapi byk benda tak selesai lagi.
Huahua.
Kali pertama Iza hadapi 
situasi mcm ni.
Hinggakan baju untuk 
pakai kenduri suami isteri pun
tak beli.
Terus decide guna baju
yang ada aje 
memandangkan tema
warna biru turquoise
dan kuning.

Yang penting baju melayu
si pengantin cilik ibu
dan abah dah sediakan.
Hehehehe.
Skrg ni dah ada anak,
semuanya tentang anak.
Ibu dan abah no 2 pun xpe.

Jemputan pun tak ramai,
hanya jemput ahli keluarga dan
rakan taulan terdekat.
Maklumlah aqiqah untuk anak 
lelaki kambing kena 2 ekor
tapi ibu dan abah buat seekor je
dulu. Cadangnya nak buat lagi seekor
kat masjid atau kampung
abah masa kenduri tahlil
dan sambut puasa, Insya'Allah. 



Banner ni pun buat kelam kabut.
Malas nak pilih banyak template.
Google mana yang sempat dan
berkenan terus je decide.

Moga Allah permudahkan segala urusan
kami sekeluarga untuk
kenduri pertama di rumah 
kami sendiri.

Dan semoga dengan penyembelihan
daging kambing ini akan membantu
anakanda kami 
Muhammad Darwisy Affendi 
untuk menjadi ummat 
Nabi Muhammad s.a.w yang
soleh dan taat pada Allah.
Amin, mudah-mudahan.

**Terima Kasih Kerana Membaca**

^izzah_nhkm^

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails