click this to be awesome person

Wednesday, 19 February 2014

Jom Detoks dan Bakar Lemak dengan Shaklee


Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Korang dah makan tengahari?
Kalau sudah jangan lupa ucapkan alhamdulillah atas rezeki dan nikmat kurniaan Allah.

Hah, dah makan boleh lah cuba
ambil set bajet slimming ni hah.
Bukan boleh detox toksin dan segala bahan yang
tak elok dalam badan tetapi juga membantu
mencuci usus yang kotor tu.
Bayangkan dah berapa lama hidup,
segala macam makanan masuk ke dalam perut
dan ada yang x boleh dikeluarkan melalui
perkumuhan biasa.
Sebab tu kalau makan apa-apa
supplement/vitamin rasa mcm xde
apa-apa perubahan kan?
Jawapannya sebab usus kotor
dan jika dibiar boleh pula tersumbat.
Dah tersumbat nnt jadi pelbagai penyakit.

So ambil HERBALAX SHAKLEE ni seminggu sekali
atau dua kali seminggu. Tak pelu hari-hari tau.
Sebotol ada 120 tablet, dah jimat untuk beberapa bulan tu.
Harga pulak x sampai RM50 pun sebotol.

Dah ambil agen nyah toksin (detox),
korang boleh ambil LECITHIN atau OMEGA GUARD SHAKLEE pula.
Untuk apa?
Hah, untuk membakar dan memecahkan lemak yang
ada dalam badan lah.
Maklumlah makan tengahari kan mengandungi
banyak minyak, kolestrol dan pelbagai kandungan
yang mana tak boleh diserap oleh badan
dan tak boleh dikeluarkan melalui sistem perkumuhan
maka tersimpan rapi la lemak-lemak tu dalam badan.

LECITHIN pun tak sampai RM50,
OMEGA GUARD pulak tak sampai RM120.

Apa beza kedua-duanya?

Omega bertindak membakar lemak lebih cepat
berbanding Lecithin.
Bergantung juga pada sistem badan korang.
Ada yang ambil Lecithin sahaja sudah mampu tersenyum
kerana berat kian menurun dan melawaskan sistem perkumuhan.
Begitu juga sebaliknya.

Ingat, anda adalah apa yang anda makan.
Sedangkan tumbuhan dan haiwan pun kita beri vitamin
ini kan pula badan sendiri kan?

Jom Order!
Jom Shaklee!
Ingat Supplement Ingat Shaklee 

Nurizzahmajif Supplement
016.778.6490 | 927641
Your Trusted Shaklee Independent Distributor

**Terima Kasih Kerana Membaca**

^izzah_nhkm^

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails