click this to be awesome person

Sunday, 24 November 2013

Stok Shaklee "Fresh From Oven"

Assalamualaikum + Salam Sejahtera.

Ni nak update,
sekarang biz shaklee telah 
dipermudahkan. Alahmdulillah.
Sebab apa? 
Kalau dulu mesti nak kena 
pergi Home Office kat 
Empire Shopping Gallery atau
ke branch di Wangsa Maju.
 Tu satu hal, dengan orang yang 
ramai menunggu memang kadang2 
dah jadi "makanan" dah.
Sanggup tunggu walau pun
berjam2 okey.
Kalau bukan kerana biz shaklee
lama dah balik.

Tapi Alhamdulillah skrg
dengan sistem online,
agen2 boleh beli secara online jugak.
Order hari ni sampai esok.
X pun amek masa 2-3 hari.
Tapi xpernah lah lama sgt.
Caj RM10 utk setiap kali
penghantaran. Mean kalau order
2 kali, caj penghantaran pun 2 kali jugak
which mean RM20.

Tapi kalau beli barang pada nilai
tertentu macam gambar Iza kat bawah 
ni free postage.
Gdex yang hantar ye bukan
pos laju.
So terjamin di situ.
Alhamdulillah.


Ni kali pertama Iza top up stok 1k.
Sebelum ni top up sket2 aje.
Yang ni memandangkan order masuk 
agak banyak dan stok cpt sgt habis
harus Iza grab banyak2 sekali.
Ni pun sebahagian dah bertuan.
Tunggu nak COD / pos je ke tuan masing2.
Alhamdulillah. 
Rezeki Allah itu luas.
Nak dan taknak aje.

Jom join jadi ahli shaklee.
RM75 aje SEUMUR HIDUP.
Apa lagi yang anda tunggu?
Xperlu ribu-ribu untuk memulaka
biz ini. Usah bimbang dan risau kerana
Iza akan guide anda semua.
Selebihnya terletak pada kehendak
dan kemahuan anda sendiri.

Hubungi Iza
016 778 6490
atau ke FB page

**Terima Kasih Kerana Membaca**

^izzah_nhkm^

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails