click this to be awesome person

Tuesday, 3 September 2013

Daiso Di Hatiku

Salam Alaik.

Entry ni agak lama
di dalam draf.
Sebabnya asyik
update entry lain je.
Dah terperap dalam draf.

Baru x baru jugak la,
dalam bulan lepas.
Pegi bergonjeng ngan
akak opis iaitu
Kak Sally (nama glamour).
Sebabnya boring dok opis
time rehat hari Jumaat.

Maka sampai ke Daiso
IOI Mall Puchong lah kami pegi.
Hihi.


Di main entrance 
Daiso at IOI Mall Puchong.
Dekat new wing ye
bukan belah Jusco tu.


Dah nama every item is RM5.
Mana tak kelabu bijik mata ni hah.
Ada je menda yg dibeli kalau ke sini.
Haishhh.
Fav. place to go.
Kalau korang jenis yang suka
mengemas n mengatur barang
amat digalakkan ke sini.
Sebab banyak kotak2
dan bekas simpan barang.
Kena rajin n pandai pilih je la.


Iza ni kalau g Daiso ni
mula2 xde sgt yang nak dibeli.
Tapi bile dah sampai cashier.
Ada je yang dibeli.
Hehehe.
Habislah esok2 nak pindah,
segala macam barang ado.
Tu kadang2 my yayang
x mampu nak bising.
Hahaha


Balik dari Daiso singgah
KFC sebelum pulang ke pejabat.
Amek Oriental Set ni.
Yang nugget bentuk bintang tu amat
lah sedap.
Kenapa lah mereka bagi 2 ketul jek?
Tak puas hati ni.
Uhuk.Uhuk.

**Terima Kasih Kerana Membaca**

^izzah_nhkm^

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails