click this to be awesome person

Friday, 16 August 2013

Vita-Lea Superb Multivitamin

Salam Alaik.

Ada yang customer
tanya ada x vitamin
yang makan sekali je sehari
atau vitamin yang tidak
memerlukan kapsul yang banyak?

Yelah, Iza faham
x semua di kalangan kita
minat dan suka untuk
makan vitamin tiap waktu kan?
Kalau demam pun doktor bg ubat
antibiotik suruh habiskan
3 kali sehari kdg2 missed.
Betul?
Btw, antibiotik
sgt x elok untuk sistem badan ye.
Kalau nak tahu kenapa
kena lah rajin cari info 
dan baca kesan jangka panjang.

So kepada yang memang 
xgemar makan banyak pil
dalam sehari
amat digalakkan ambil
VITA-LEA IRON FORMULA.
SUPERB MULTIVITAMIN
dan merupakan MULTIVITAMIN yang TERTUA
yang diasaskan oleh #Shaklee.


Memandangkan zaman skrg ni
org kurang gemar membaca 
post yang panjang berjela
oleh itu Iza telah buat dalam 
bentuk my mapping mcm dalam gambar kat atas tu.
Bolehlah tengok dan baca.
Kalau malas jugak nak baca
memang dah tak dapat tolong ye.

VITA-LEA ni jugak sesuai untuk
ibu yang sedang hamil bagi 
meningkatkan HB dalam badan.
Korang tahu kan pasal
VITA-LEA vs OBIMIN?
Kalau direndam dalam air
VITA-LEA lebih larut dan mudah diserap 
oleh badan manakala 
OBIMIN tidak.
Masih kekal seperti sediakala
cuma warna pink shj yang keluar.
Kan bahaya?

Nanti ada masa
Iza share pasal vitamin
sintetik dgn vitamin #Shaklee.
 Now, mahu pulang sebab
minggu ni giliran beraya 
sebelah family Iza di Gombak.
So kepada yang berminat 
nak order produk 
boleh hubungi Iza
kot boleh COD kat tempat korang.

+6016 778 6490 / SID 927641
SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR

**Terima Kasih Kerana Membaca**

^izzah_nhkm^

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails