click this to be awesome person

Friday, 2 August 2013

23 Ramadhan - My Self

Salam Alaik.

Semalam masa rehat
opish mate ajak ke Anjung, Parcel E
Putrajaya.
Sebab nak tengok2 tudung 
utk raya.
Iza ni pd asalnya xde lah 
nak beli apa sgt sbb
semua dah beli awal2.
Tapi akhirnya terjebak.
Uhuk.Uhuk.
Tapi xboleh nak kata apa 
sbb mini jubah tu mmg cantik
dan harga murah
berbanding kedai lain
serta downtown/uptown.
Kdg2 fikir peniaga ni
jual mmg nak untung berkali
ganda masa musim ni
atau mmg harga mcm tu?


Semalam cuba yang ni dekat
kedai tu.
Rasa mcm nak amek semua
yang bersaiz S ni.
Sebab harga RM50.00 sepasang.
Selalu RM80 and above.
Ni sempena promosi
hari raya sebab tu Iza macam
terbeli. Hahaha.
Memang ngam2 kat badan.
Tak perlu nak alter bagai.
Suka. Kain cotton.
Sedap dan selesa pakai.


Pagi ni dpaat sampul raya.
Sampul raya sahaja.
Hehehe.
Tapi bukan opis Iza punyala.
Opis lain, agensi JPM jugak.
Syukur la.
Banyak gak dapat sampul raya tahun ni.
So kena lah stand by duit raya
ikut kemampuan ye
bukan utk tujuan nak menunjuk
nanti elok2 dapat pahala
tapi kita dpt dosa pulak.


Malam tadi sesi mengagihkan
bajet duit raya dan
masukkan ke dalam sampul.
Bukan apa takut nnt tunggu lama
terguna pulak duit untuk sedekah 
di hari raya ni.
Lagi pun dah niat dalam hati
nak bagi duit raya mengikut
jumlah dan ekonomi kita kan.
Moga2 Allah limpahkan
rahmat dan rezeki kepada
kita yang berniat sedekah
di hari raya.
Mudah2an. Amin.

**Terima Kasih Kerana Membaca**

^izzah_nhkm^

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails