click this to be awesome person

Wednesday, 31 July 2013

Kami dan Merah :)

Salam Alaik.

Oh tidak, hari ini
thumb print lewat 2 minit.
Hishhh!
Keluar rumah mcm biasa
tapi sesak di laluan nak 
masuk ke Kompleks B itu.
Menci.
Rosak reputasi Iza.
Uhuk.Uhuk.

Hari ni semangat sket
sbb pakai baju baru.
Haha.
Mcm budak2 asal pakai
baju baru je rasa berbunga2 riang
dalam hati.
Eh, salah satu faktor
motivasi diri tu tau tak.
Kalau korang nak selalu bersemangat
pegi keje boleh lah pakai baju
baru / tudung baru / beg baru
hari2 ke pejabat.
Hakhak.

Hari ni ramai member opish
pakai baju / tudung warna merah2.
Hehe.
Terus semangat membara tersebar
dalam UPSM tu.
Secara kebetulan.
Tapi seronok bile kekadang
datang pejabat tengok
ramai orang pakai baju
warna seakan2 dengan baju
kita kan? kan?
Mcm rancang je padahal
kebetulan.



Walau pun kami semua sibuk
mengalahkan sotong yang bertangan banyak tu
tapi kami tetap juga ceria.
Walau pun kami stress dgn
keje2 yang sampai pencen
takkan habis tu tapi
kami tetap juga gumbira.
Sebab kami "buddies"
TAKKAN TERPISAH.
Haha.
Xde kena ngena.
Nampak sgt mood dah kelaut
petang2 gini.
Okey, kepenatan balik dari Alamanda
masih dirasai sebab hari ni
kan bonus masuk.
Maka ramailah manusia kat Alamanda tu.
Tujuan ke Alamanda?
Cari birthday present tuk yang tersayang.
Cari dah merata tempat,
tapi kat Alamanda jugak jodohnya.
Hihi.
Will update later k.

**Terima Kasih Kerana Membaca**

^izzah_nhkm^

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails