click this to be awesome person

Friday, 21 June 2013

Nutriferon & Jerebu

Salam Alaik.

Hah, sekarng tengah heboh 
pasal jerebu melanda kan?
Mau sesak nafas dibuatnya.
Iza pun beberapa hari ni ada terbau
mcm asap je orang bakar sesuatu.
Sah jerebu lah tu.

Dah la kita bakal berpuasa 
lagi beberapa minggu je lagi kan.
Hah, so mcm mana nak kekalkan
tenaga dan sentiasa cergas kalau
cuaca dan persekitaran teruk?

Mesti kita akan rasa pening kepala,
sesak nafas, atau lebih kepada 
seakan2 terasa sepetri nak demam kan?
Macam yang Iza lalui lah.
Tapi sebelum demam tu datang betul2 terus 
Iza ambil langkah untuk protect diri Iza
sbbnya minggu depan Iza nak berjuang
dalam dewan peperiksaan.

So Iza cepat2 ambil Nutriferon 
from #shaklee.
Hah, apa tu nutriferon?
Jom baca serba ringkas tentang nutriferon ini,
hanya boleh didapati 
daripada #shaklee sahaja.



Apa Itu Nutriferon?

Merupakan satu produk berpaten,
campuran ekstrak tumbuhan bagi 
pengukuhan sistem imunisasi yang 
terbukti secara klinikal.
Apabila diambil secara harian
dapat meningkatkan tubuh badan
anda yang merupakan pengaktif 
kritikal sistem imun.

** satu-satunya suplemen yang dicipta 
oleh penemu interferon - Dr. Yasuhiko Kojima 
selepas lebih daripada 40 tahun penyelidikan

** satu campuran interferon yang
merangsang ekstrak tumbuhan (500mg)
yang telah dipatenkan. 
Campuran proprietari ekstrak tumbuhan
semulajadi ini berasal 
daripada biji labu, bunga safflower, 
benih plantago dan kuntuman bunga
Japanese Honeysuckle yang telah
tebrukti secara klinikal dapat
menyokong dan merangsang proses
gerak balas imun semulajadi pada tahap 
selular.

**terbukti dengan 4 kajian klinikal 
terhadap manusia (bukan diuji pada haiwan)


Apa Fungsi dan Kelebihan Nutriferon?

** Meningkatkan sistem imun dalam masa 3 hari.
Interferon mampu meransang dan meningkatkan
secara keseluruhan sistem imun tubuh.

**Melindungi dari influenza. 
Melindungi dengan berkesan drpd virus, 
microb termasuk selesema, 
flu, alergi dan influenza.

** Meringankan stress dan kelesuan.
Meringankan kemudaratan akibat
keresahan, stress, 
kelesuan dan gaya hidup sibuk.

Siapa yang perlu Nutriferon?

** Mereka yang ingin kekal sihat

* Mereka yang mempunyai masalah kesihatan

** Individu yang selalu stress

** Ibu yang menyusukan anaknya

** Individu yang mengamalkan makan makanan 
secara tidak seimbang dan kehidupan yang aktif 

** Mereka yang banyak travelling & sentiasa bergerak 

** Sesiapa yang mempunyai sistem imunisasi 
yang rendah (biasanya, mereka ini mudah akan terjangkit, 
apabila orang sekeliling mereka tidak sihat) 

** Sesiapa yang mengidap selesema, demam, kanser / asma



So, apa tunggu lagi.
Hampir kesemua manfaat baik
ada terkandung dalam Nutriferon #shaklee ini.
Satu kotak Nutriferon 
mengandungi 30 sticks 
(lebih kurang macam sachet tetapi
bersaiz kecil sepetri di dalam
gambar si atas).
So campurkan di dalam segelas air
kacau dan minum.
Seeloknya diminum di malam 
hari selepas makan malam.
Ambil jika perlu
seumpama badan terasa lesu
atau seakan mahu demam.
So cepat2 kite cegah
dengan nutriferon.

So sangat elok diambil 
dalam keadaan cuaca dan pencemaran 
jerebu ketika ini
ya kawan-kawan.
Untuk keterangan lanjut dan
konsultasi boleh
hubung saya di talian 
016 - 778 6490
**harga menarik menanti anda**


- sedikit perkongsian daripada
Kementerian Kesihatan Malaysia - 




**Terima Kasih Kerana Membaca**

^izzah_nhkm^

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails