click this to be awesome person

Wednesday, 5 December 2012

Aktiviti Kelas Law

Salam Alaik.

Hah, korang nak tahu x apa
yang terjadi klu Iza
dan kawan2 mengantuk
masa tengah lecture?
Ni masa kelas law last week.
My classmate Nadya Azman ni
teramat la mengantuk.
Then kiteorg kalau tiap2 kelas
law mesti akan stand by pelbagai
warna highlight untuk 
jadikan nota2 law tu
x begitu bosan
dan bagi terang biji mata.
Iza ni dok sebelah nadya je.
So masa tu agak ngantuk jugak la,
tapi masih boleh dikawal.

Dalam fokus kpd pensyarah
yang sdg tekun mengajar tu
Iza boleh tak perasa yang dak nadya ni
dah buat sesuatu kat meja die.
Nampak sgt yang die betul2 ngantuk
dan tak boleh fokus 
sampaikan boleh hasilkan seni di bawah. 
;)



























































































Aktivit menyusun highlight seperti domino.
Adeh. Pastu Iza mcm terkejut terus 
tangan terlanggar menda ni.
Dah semua jatuh mcm ala2
permainan domino tu hah.
Sampai gelak kawan2 yang lain
dengar bunyi benda jatuh. :)


Sememangnya attend kelas time2
cuaca yang sejuk dan ujan di petang
hari memang mengundang kepada
faktor mengantuk.
Nak2 kalau subjek law.
Hihihi.

**Terima Kasih Kerana Membaca**

^izzah_nhkm^

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails