click this to be awesome person

Friday, 27 April 2012

Paling Tak Suka

Salam

Nak celoteh sket pasal kisah orang kaki bodek dan kaki kipas.
Mesti kat setiap pejabat wujud orang cenggini kan?
Well. Its normal or abnormal?
Susah nak diperjelaskan.
Tp Iza memang kurang gemar dan PALING TAK SUKA.
Klu nak bos or org atasan syg kat kite, kite kena tunjuk dari segi prestasi kerja.
Jangan babitkan hal lain (peribadi).
X professional lah kan.
So, x nak lah komen lebih.
Baik kat opis (bodek bos), kat kelas (bodek lecturer).
Iza sgt anti org2 yg sebegini okeh.
Tak yah lah guna jalan pintas untuk dpt pujian dan sebagainya.
Takut nnt akan dtg makan diri sendiri.
Sekian.




**pic from google**


Sekian, celoteh dari Iza. Hik.

**Terima Kasih Kerana Membaca**

^izzah_nhkm^

2 comments:

  1. emmm, sama lah kat ofis aku pun ada org yg kaki kipas gak... sb sekapal. so,dpt lah prstasi terbaik.padahal, mc EL belambak.
    satu je kena ingat. prestasi ni soal periuk nasi staff. klu bg x adil atau berdasarkan peribadi, kat dlm kubur nnti kena jwp dgn Allah... -.-'

    ReplyDelete
  2. itulah pasal..
    sakit mata lak bila situasi mcm tu..
    huhu..sabar je la..
    doa moga2 kite dijauhkan dari sifat mcm tu..amin..:)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails