click this to be awesome person

Thursday, 1 March 2012

Welcome My March :)

**sumber dari google**


 
Assalamualaikum.

Akhirnya bulan Mac telah muncul.
Sekejap je kan?
Rasa mcm baru je masuk tahun baru Januari 2012 hr tu.
Ni kejap je nak suku tahun 2012.
Fuh! Masa makin cepat berlalu.
Umur makin meningkat.
Saham akhirat dah cukup ke?
Gulp...Terkedu seketika..
Lately ni Iza memang paksa diri untuk baca buku2 berilmiah.
Di samping mengguna kan baucar buku hari tu.
Cr n beli buku2 yang berunsur kan keagamaan.
Kdg2 kita ni terlalu lama sgt leka sampaikan hati jadi "mati".
Iza xnak lah jd mcm tu.
Moga2 Allah tu masih beri kita semua peluang untuk kembali kepada-Nya.
So marilah sama2 kite buat amal kebaikan dan tinggalkan larangan Dia.
Okey, bulan mac ni juga merupakan bulan kelahiran Iza n anak buah Iza yang kembar tu.
Sgt seronok.
Jom Iza senaraikan xtvt / program yang berkaitan ngan Iza sepanjang bulan mac ni.
Hehehe.
Mcm org lain nak je tahu.
Xpe, Iza pun tulis entry ni utk kenangan akan2 dtg. :)

Special Mac 2012

Birthday Kembar
My Birthday
Holiday with my family @ Port Dickson
Start kelas untuk sem 6/2012
Temujanji dgn doktor @ Klinik Kesihatan P9
Temuduga Program Pertukaran Belia Malaysia-Korea (klu dpt)

So setakat itu sahaja.
Klu ada tambahan akan Iza update.
Setakat Iza keje kat opis baru ni (JPM),
Iza lebih tenang, selesa dan bahagia.
Hehehe.
Syukura pada-Mu ya Rabb.:)

**semalam sape ada tengok siaran ulangan program On-Air kat astro ria? sape perasan muka sy?? hehe. my yayang kata, sy comel dlm tv. aik? maknanya real x comel lah? hehehe**

**Terima Kasih Krn Membaca**

^izzah_nhkm^

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails