click this to be awesome person

Sunday, 31 July 2011

Kecewa Krn Tidak "Suci"

Malam ni bermula lah malam pertama di dalam bulan Ramadhan...Solat terawih pun sudah mule dilaksanakan oleh semua umat islam... Di kala my yayang, FIL n MIL sedang bersiap2 untuk menunaikan solat terawikh di awal Ramadhan ni, Iza pulak hanya mampu melihat je sebab nye masih lagi di dalam keadaan tidak "suci"...Pd hal mase berkelah kat Sepeneh tempoh hari dah "suci" dah..Tbe2 je smlm jadi x "suci" balik...KECEWA... Sebab dlm hati ni meronta2 dan bersemangat nak rebut PAHALA yang melimpah-ruah kurniaan Ya Rabb Maha Pencipta... Tbe2 sayu n syahdu sendiri...Rase nak nangis, rase mcm x ckup mase dah nak buat amal..Tak tahu kenapa... Mungkin sebab hati ni rindu pada "kedamaian" dan "ketenangan" dr Allah... Terlalu lame rasenya x "menghambakan" diri pd Ya Rabb.. Moga2 esok Iza mampu untuk berpuasa...
**aku redha**

^izzah_fendi^

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails