Wednesday, 13 July 2011

Bantu Aku Tuhan


Ya Allah, Iza dalam keadaan yang serba tak kena. Dalam keadaan sdg diuji oleh yang Maha Esa. Allah, lindungi diri & hatiku dari putus asa. Kuatkanlah keimanan ku utk terus percaya tentang suratan takdir-Mu. Redhakan lah aku atas setiap perbuatan dan keputusan di dalam hidupku. Aku tahu aku sdg dlm perhatian-Mu yang sering alpa pada-Mu Allah (aku malu dan lemah)
**Doakan Iza mampu hadapi dugaan yang begitu hebat dari Allah**

^izzah_nhkm^

3 comments:

  1. :: bila kuar status sedih2 kat fb..i tau u tak okep..

    :: if u perlu tempat bercerita, i kan ade ja..jgn pendam2..tak baik..

    :: lau u rasa itu terlalu privacy utk share..i nak u kuat hadapi semua nya tau..i tau u buleh..u kuat..

    :: Ingat 1 benda nih..Allah tak uji hambaNYA yang tak mampu mengharungi setiap dugaan yang DIA bagi..u mampu ja..

    :: take care..n tak mo sedih2..cheer up..smile..

    =)

    ReplyDelete
  2. nape iza.smoga tabah ye !!!

    ReplyDelete
  3. iza - CPE..
    :: ala yunk, biasalah..hidup penuh dugaan..klu xde dugaan bkn hidup namenye..
    :: insya'Allah i terima dugaan Allah tu..so far alhamdulillah dah semakin okey..btw, tq for ur attention..:)

    iza - eka

    :: tq Eka...
    :: ^^

    ^izzah_fendi^

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails