click this to be awesome person

Wednesday, 13 July 2011

Bantu Aku Tuhan


Ya Allah, Iza dalam keadaan yang serba tak kena. Dalam keadaan sdg diuji oleh yang Maha Esa. Allah, lindungi diri & hatiku dari putus asa. Kuatkanlah keimanan ku utk terus percaya tentang suratan takdir-Mu. Redhakan lah aku atas setiap perbuatan dan keputusan di dalam hidupku. Aku tahu aku sdg dlm perhatian-Mu yang sering alpa pada-Mu Allah (aku malu dan lemah)
**Doakan Iza mampu hadapi dugaan yang begitu hebat dari Allah**

^izzah_nhkm^

3 comments:

  1. :: bila kuar status sedih2 kat fb..i tau u tak okep..

    :: if u perlu tempat bercerita, i kan ade ja..jgn pendam2..tak baik..

    :: lau u rasa itu terlalu privacy utk share..i nak u kuat hadapi semua nya tau..i tau u buleh..u kuat..

    :: Ingat 1 benda nih..Allah tak uji hambaNYA yang tak mampu mengharungi setiap dugaan yang DIA bagi..u mampu ja..

    :: take care..n tak mo sedih2..cheer up..smile..

    =)

    ReplyDelete
  2. nape iza.smoga tabah ye !!!

    ReplyDelete
  3. iza - CPE..
    :: ala yunk, biasalah..hidup penuh dugaan..klu xde dugaan bkn hidup namenye..
    :: insya'Allah i terima dugaan Allah tu..so far alhamdulillah dah semakin okey..btw, tq for ur attention..:)

    iza - eka

    :: tq Eka...
    :: ^^

    ^izzah_fendi^

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails