click this to be awesome person

Tuesday, 3 May 2011

Doakan Saya

Salam kawan2, nak mintak tolong doa2kan saya selamat n dpt menjawab exam dgn tenang hari ni. Ya, paper saya petang ni jam 2.15 pm - 5.15 pm... Tak tau nape, dah study tp rase mcm tak study... Then rase mcm tak confident mcm nak jawab paper 1st hari tu... Pd hal paper 1st hari tu calculation... 

Ni paper HR sepatutnya saya happy lah kan sebab boleh "goreng"... Adoi... Rase nak nangis pun ade ni... Mungkin disebabkan paper ni terlalu banyak sgt chapter untuk saya cover, yelah ade 11 chapter sumenye... Lain2 topik, bile study yang ini teringat yang ini... Alamak... Harap2 lah saya boleh score A sbb cnior2 kate paper ni senang... 

Tp lecturer ade g tau hari tu kemungkinan soalan utk semester ni agak susah n tricky... Bertambah2 takut saya... Okeyla, saya nak buat last-revision jap n recall mane2 yang patut... Wish me best of luck k... 

**Hubby ade kate, if semester ni dpt result yg cemerlang die nak belikan Black-berry Torch! Humakkkaiii, maknenye sume paper yg Iza amek semester ni kena straight A lah? Adoi, boleh ke ni? Insya'Allah, usaha tangga Black-Berry Torch! Hahahaha**

^izzah_fendi^

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails