Thursday, 31 March 2011

Sakit Secara Tiba-Tiba

Smlm buat rutin harian mcm biasa... Bangun pagi pergi keje... Naik tgkt 6 sambil bwk breakfast dr umah n breakfast ngan geng pantry kat situ...Pastu turun tgkt 4... Buat keje kat opis mcm biasa... Pastu kuar lunch ngan Hubby @ Food Court Alamanda... Sbb nya nak renew lesen Hubby n Iza kat Post Office.. Then settle terus balik opis, kemas2 nak siap g kelas...


Turun basement 2 start enjin kete, drive mcm biasa... Then singgah petronas Seksyen 15 kat tepi highway tu sbb nak top up touch n go... Then sambung balik perjalanan ke UiTM... Tbe2 perut rase mcm lapar, sggh lagi kat KFC drive-thru @ Seksyen 2 Shah Alam... Proceed ke UiTM, masuk pintu 1 UiTM seperti biasa jammed memanjang...


Sampai parking kete... Turun tangga, naik tangga tgkt 5 masuk kelas AC573 for subject Labor Economic... Duduk tnpt biasa sambil bukak makanan yg dibeli td... Makan + minum, then Kak Yana (my classmate for labor economic) sampai... Ajak g "Kedai Abg Mat" depan My Mydin kat FBM (Faculty of Biz.Mgt)... Proceed ikut Kak Yana... Sambung makan kat situ...


Then masuk kelas tggu lecturer x smpi2, should be kul 6.45pm dah sampai dah... Quite wondering in my mind... Just let it be, then class rep. informed that class will start on 8.00pm... Other rest in that class like "WHAT???????" and continue with question "WHY THAT U NEVER INFORM US EARLIER????" A bit like fighting in the class... For a sudden i felt like my head was spinning around... Then felt seems like i got the fever... Then i tell Kak Yana that i was not feeling well, Kak Yana ask me to go down to the Surau to take some rest and lie down for a moment...


I just agreed with her... Then Kak Yana offer to bought some medicine like "minyak angin cap kapak", panadol and other at My Mydin... same, i just agreed... While Kak Yana leave me, suddenly i was throw out all of food in my stomach at the "whuduq" area... Then my head keep spinning around and i felt like i want to fainting.. But i keep my strength to walking into the surau back.. Then Kak Yana came back with the all medicine...


Quite better that time, Kak Yana told me that she's worried about me and ask me to call my husband to came pick up me back.. I told her, its okay.. Insya'Allah i will be okay soon... Kak Yana expected that may be I was pregnant and that some of pregnant allergy... I told her back, oh no... Its impossible cause I was in period time... He3...


Then i just proceed to my class for that night but not too concentrate with the lecture... Finished the class, just drove my car as usual and Hubby quite worried about his wife.. I told him, its okay that I still can drive slowly.... Arrived at home, i took my shower...Lie down at bed and fall asleep... Agak2 korang la, knp Iza tbe2 kena mcm tu??? Hu3...

Tbe2 je jd mcm tu... Mcm2 faktor lah boleh dikaitkan ek? 1st may be cause of penat sgt, not enough rest, faktor cuaca, pemakanan dan lain2... So, today Iza x g keje sbb tak larat.... tu je citenye... Hu3.. Okeyla... Nak g merehatkan diri.. daaaa.... Salam... **thanks to Kak Yana for her helping..:)**

^izzah_fendi^

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails