click this to be awesome person

Sunday, 23 May 2010

Jatuh Cinta???

Argh!!! Saya sudah jatuh hati lah!!!!
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
bukan pd org tp pada lagulah...hihi :)
Rase nak menangis bile dgr setiap bait2 lirik lagu Kebahagiaan Dalam Perpisahan By Shahir AF 8, yg mane telah dinobatkan sebagai JUARA semalam. Tahniah! You desserve for it! :) Eh! I bukan lah peminat die yg sebenar k, cume terlalu minat lagu nye sahaja! Tet! Sudah jatuh cinta dgn lagu ni la... Mcm mane tu? Dr smlm smpai ke hari ni asyik dgr lagu tu berulang2 kali la...
Tang corus paling menyentuh hati la... Bile dgr banyak kali suara Shahir ni ala2 mcm Jayjay la tp suara die serak2 basah sket... Hu3... Smlm lepas abis je AF terus dak Iza ni on lap top & tenet nak cr lagu tu... Nasib ade lah, tu yg ntah berapa kali ulang2 play ni... :) Jom layan lirik kat bawah ni... :)

Kebahagiaan Dalam Perpisahan ~ Shahir AF8
Tak perlu ucapkan sepatah kata
Kena lantang terbaca dari muka
Kau dan daku sudah tiada
Keserasian di jiwa
Mungkin magisnya sudah hilang
Tak perlulah kita mencuba lagi
Betulkan kesilapan perhubungan ini
Bila setiap perbincangan
Menjadi perbalahan
Manakah agaknya cinta kasih
** Embun pun takkan mampu
Menyubur sekuntum
Bunga yang layu
Pada musim luruh
Yang dulunya mekar
Di sinar suria
Bila sudah kering
Pasti akan gugur
Seperti cinta kita
Yang jelas ternyata
Semakin lama oh semakin rekah
Menimbulkan tanya apa mungkin kita
Temu kebahagiaan dalam perpisahan
Usah titis air mata kau tangiskan
Ku dah cukup menampung selautan
Begitu lama ku pendam
Tapi hanya berdiam
Kerna cuba menafi realiti
^izzah_fendi^

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails