click this to be awesome person

Thursday, 25 February 2010

Sembang Pagi

Salam Alaika...
Tup! Tap! Tup! Tap! Dah hari Khamis erk... Sekejap aje mase berlalu, esok dah cuti umum sempena Maulidur Rasul...
So esok malam Iza ade program dgn family kat Gombak... Hari ni rase mcm sakit2 badan aje, pg2 lagi mcm tak ade mood... Then ade something sket yg terasa ngan Hubby... Hu3.. (sempat lagi tu)... Tp dlm mase tu jugak, sebelum Iza nak kuar umah pg td...
Hubby bawakkan bekal utk Iza... Yueyy!!!! Nasi goreng, nampak menarik... Tak sabar nak merasainya di opis... Sampai je opis terus on PC, setting ape yg patut... Lagu 1st yg didengar adelah ISTERI SOLEHAH... He3...
Dah menjadi lagu fav.okeh! Then cube menikmati nasi goreng yg Hubby buat tu, pergh!!!!!!!!!!!
"Sayang, U have talent for cooking" :)
Bakat semulajadi lagi terpendam, yg penting Hubby sentiasa ikhlas utk isterinya ini. Terima kasih sygku! Maaf utk mood isterimu yg tak bp okeh pg td... Okehla, catch u all later... Have a nice day..
Sebelum tu Iza ade nak beri semua sepotong ayat utk kte sama2 fikirkan dan renungkan bersama...
Kita terlalu leka dengan nikmat kurniaanNya
Maka diberi sedikit ujian
Menguji tahap keimanan dijiwa
.............Bila kesusahan
.............Terasa hidup terlalu payah
.............Berbagai persoalan menerjah
.............Baru minta petunjuk hidayah
^izzah _ fendi^

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails