Wednesday, 17 February 2010

Coretan Pertama 2010

Pejam celik, pejam celik sekejap je dah masuk bulan Februari erk? Cepatnye mase berlalu... Baru je rase mcm smlm masuk tahun 2010. Tup..tup..Dah bulan ke dua dlm 2010.. Phohoho! Sebelum tu, terlupe nak ucap salam pada blog sendiri yg telah kian lame tak berupdate! Fuh! Salam 2010 my blog, masih tak terlambat wlu sbnrnye dah terlambat hampir dua bulan.
Okeh. Tahun 2010 ni terlalu mencabar bagi Iza dan Suami! Ekekekeke... Dah ade suami??? Bile kawen?? He3. Buat2 suspended lak. Yela, sejak dua menjak menjadi isteri kepada suamiku itu, hari2 yang berlalu amatlah bz. Kebetulan pulak hari ni 17/02/2010 - genap 4 bulan usia rumah tangga kami berdua. Syukur Alhamdulillah. Banyak betul cabaran yg kami hadapi bersama2, sob!sob! Sedih, pedih, suka, duka, gelak, tawa, nangis n mcm2 lagi. Tp klu dah itu JODOH namenye, tak ke mana. Ehem..Ehem... Dah 4 bulan nikah, masih tak ade pape ke? Klu itu la soalan yg membelenggu setiap otak fikiran manusia bg pasangan yg baru kawen, jwpnnya adalah : REZEKI itu di tangan ALLAH... (jawapan selamat)....
Perancangan tahun 2010 ni banyak jugak, tp tak tau lah dpt dilaksanakan atau sekadar rancangan aje. Hu3. Semuanye bergantung pd keadaan semasa & kewangan. Hik! Eh, tahun ni jugak Iza bakal mendapat anak buah sekali 2org tau. Express tul kan? Actually kakak Iza peregnant twin skrg, due nye dalam bulan depan. Harap2 die selamat melahirkan anak2 nye. So, makin bertambah la keluarga Iza. Syukur!!! Okeh, nnt ade mase Iza update lagi k. Sebenarnye tak sabar nak menempel gambar2 terbaru di tahun 2010 ni. Tunggu tau! :)
^izzah_fendi^

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails