click this to be awesome person

Wednesday, 4 March 2009

Seketika Itu

Nothing sebenarnye, just td Iza layan ym kawan2 biasa & then tbe2 je pop-up ym dr Hubby... Isu yg dibincangkan skrg isu kete. Biasa lah kan, x habis2 lagi... Iza tak tahu le kenapa Iza jadi marah sgt klu sentuh pasal hal ni. Mungkin rase tak puas hati sgt kot. Rase bengkak je hati. Kdg2 sampai tak boleh nak kawal nafsu dlm diri ni. So x salah la klu status Iza kat ym ari ni "Tuhan, Bantulah Aku Melawan Nafsuku"... Dari pelbagai aspek la, nafsu nak marah la, nafsu itu ini & lain2... Nak cte pasal wallpaper pc Iza ni, gambar dak Faris yang sungguh comel dan bergaya ni. Pix ni Iza amek mase kat R&R Gua Musang ari tu. Saje ajak die main playground kat area2 situ. Oh, nnt Iza update cte pasal g Kelantan k. Hu3
^izzah_nhkm^

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails